پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل جلسه توجیهی برنامه های پروژه مهر منطقه چهاردانگه، در دهستان پشتکوه

در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر و هماهنگی هر چه بیشتر بین اولیای خانه و مدرسه، جلسه ای با حضور مسئولین آموزش و پرورش،در دبیرستان شبانه روزی المهدی (عج) منطقه برگزار شد. شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر و هماهنگی هر چه بیشتر بین اولیای خانه و مدرسه، جلسه ای در روز دوشنبه، مورخه ۲۸ تیر ۱۳۹۵با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه، همکاران آموزشی و مدیران مدارس تحت پوشش مجتمع های پیامبراعظم(ص) و امام رضا(ع) نمایندگان اولیا، رؤسای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران در دبیرستان شبانه روزی المهدی (عج) منطقه برگزار شد.

 

مسعودیان زاده رییس اداره، در این جلسه ضمن خوشامدگویی و تقدیر از همکاری اولیا، مسئولین روستاها با مدارس، به بیان انتظارات پرداخت.

 

وی مختلط بودن مدارس، بخصوص متوسطه اول را بزرگترین معضل برشمرد و مشارکت و همدلی و همراهی اولیای خانه و مدرسه را در کم کردن مشکلات مبتلابه آن لازم و ضروری دانست.

 

مسعودیان زاده همچنین هدف از این نشست را رسیدن به فهم مشترک جهت پیشبرد هرچه بهتر امور آموزشی و تربیتی دانش آموزان برای سال تحصیلی آتی دانست.

 

در ادامه خلیلی معاون آموزشی اداره گزارشی از روند آموزشی در مدارس مورد نظر پرداخت و انتظاراتش را بیان کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.