پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تردد در جاده کیاسر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است/ بسته بودن تعداد راه روستایی و قطعی برق در بعضی از روستاها چهاردانگه

0

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: بارش برف که از شب گذشته در منطقه شروع شده بود همچنان ادامه دارد.

وی افزود این مقدار بارش برف در این ماه ارزش زیادی در ذخیره سازی آب برای فصل بهار و تابستان را دارد و موجب خوشحالی کشاورزان شده است.

مسئول سیاسی بخش اضافه کرد: جاده ساری – کیاسر – سمنان باز بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ در این میسر امکان پذیر است.

جعفری در باره وضعیت راه روستایی چهاردانگه گفت: تعدادی از راه های روستایی به علت بارش سنگین برف مسدود می باشد و بالافاصله بعد از بازگشایی جاده اصلی اقدام به بازگشایی جاده های روستایی می شود.

بخشدار چهاردانگه پیرامون وضعیت برق منطقه گفت: به علت بارش سنگین برف و شکسته شدن شاخه های درختان برق تعدادی از روستا ها بخش قطع می باشد که اکیپ برق چهاردانگه و اعزامی از ساری مشغول رفع مشکل می باشند و امیدواریم تا شب این مشکل حل شود و تمام روستاها بخش برقدار شوند.

وی از مردم شهر ساری خواست با توجه به ادامه بارش برف و نیاز به امداد رسانی، برای تفریحات وارد منطقه نشوند و بعد از توقف بارش برف برای استفاده از این موهبت الهی وارد منطقه گردشگر پذیر چهاردانگه شوند.

بخشدار چهاردانگه از مردم خواست کرد از تردد غیر ضروری در جاده ساری – کیاسر – سمنان و راههای روستایی برهیز نمایند و در صورت ضرورت فقط با داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و غذای کافی اقدام نمایند.

جعفری در باره وضعیت مدارس منطقه چهاردانگه در روز شنبه 29 دی 1397 گفت: تمام مدارس منطقه چهاردانگه در شیفت صبح و عصر تعطیل می باشد.

وی در پایان اظهار داشت خوشبختانه تا الان تصادف مهمی نداشتیم و از رانندگان خواست با رعایت کامل قوانین و احجتیاط لازم رانندگی نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.