پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه غیرقابل انکار است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  سید رمضان شجاعی کیاسری در اجتماع راهپیمایی ۲۲بهمن بهشهر افزود: آمریکا ۴۰ سال تهاجم فرهنگی و ۳۰ سال آن را به صورت پر شدت با تلویزیون‌هایی که هدف شبه‌افکنی دینی و مغشوش کردن فکر مردم را داشتند، دنبال کردند و قصد داشتند که مردم را از لحاظ معرفتی و اخلاقی از پا بیندازند.

وی بیان داشت: خروجی آن همه تلاش دشمن در براندازی نظام و ارزش ها، حضور دو میلیونی مردم در اربعین امسال با وجود مشکلات اقتصادی بود و اینکه جوانان برای رفتن به جبهه مقاومت صف می‌کشند.

شجاعی گفت: امروز می بینیم که مردم پایبند به ارزش ها هستند و روز به روز نیز عاشورا، نیمه شعبان و اعتکاف پررنگ‌تر می‌شود و تهاجم فرهنگی دشمن شکست خورد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه امروز ما مستقل‌ترین کشور دنیا بدون هیچ خدشه‌ای هستیم، افزود: همه به این امر گواهی می‌دهند و امروز شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران به درستی اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم به دیده انصاف به چهل سال گذشته نگاه کنیم، ایران به پیشرفتهای فراوانی دست یافته و امروز تاثیر جمهوری اسلامی در منطقه، غیرقابل انکار است.

این مسئول تصریح کرد: استقلال جمهوری اسلامی، ارزان به دست نیامده است و امروز کسی نمی تواند به ایران بگوید اگر دو هفته مورد حمایت ما نباشید نابود می شوید اما یک کشور مدعی عظمت نظیر عربستان، امروز اینگونه از نزدیکترین دوستان خود مورد خطاب قرار می گیرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، همچون خود انقلاب که حادثه‌ای استثنایی بود، بی‌نظیر است و انقلاب ما هم تنها با نهضت انبیای الهی قابل مقایسه خواهد بود.

شجاعی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب، انقلاب را استثنایی کرده است، گفت: انقلاب‌ها غالبا به چهل سالگی نرسیدند و امروز تاقلاب ما با همان اصول و ارزش های اولیه با رهبری ولایت فقیه به راه خود ادامه می دهد و توطئه های دشمنان بر ملت ما کارساز نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.