پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بغض سردار شمشیربند در یادواره شهدای شهرداری ساری ترکید

شورای تامین استان باید برای دفاع از نیروهای ارزشی در برابر یاوه گویانی که می خواهند خودشان را در سطح جامعه، سایت ها و پیامکها مطرح کنند، تصمیم بگیرد. چرا میخواهیم با انگ زدن، برای خودمان بند و بساط درست کنیم و خود را مطرح کنیم؟!

1

 

سردار علیجان شمشیربند گفت: شورای تامین استان باید برای دفاع از نیروهای ارزشی استان در برابر یاوه گویانی که می خواهند خودشان را در سطح جامعه، سایت ها و پیامکها مطرح کنند، تصمیم بگیرد.

 

به گزارش چهاردانگه ساری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رزمندگان شمال، رئیس شورای اسلامی شهر ساری، ظهر امروز در یادواره شهدای شهرداری ساری گفت: شهدا همیشه شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و هیچ وقت هم ما را فراموش نخواهند کرد مگر اینکه ما آنها را فراموش کنیم.

 

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به موج سازی رسانه ای محفل خاص بر علیه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری گفت: اگر بخاطر این تهمت ها دق کنیم و بمیریم جا دارد که امروز زنده نباشیم.

 

رئیس شورای شهر ساری تصریح کرد: من شرمم می آید این حرف را بزنم، اما امروز به ما تهمت میزنند که آقای شمشیربند و عبوری و اعضای شورا پرچم آمریکا را در شهر ساری افراشته کردند!

 

برادر شهیدان شمشیربند افزود: چگونه میتوانیم این کار را بکنیم؟! شهردار و اعضای شورای شهر از خانواده های شهدا هستند. جوانان شورا که از نسل انقلاب هستند آیا اجازه خواهند داد پرچم آمریکا را بلند کنیم؟

 

وی خاطرنشان کرد: ما فدایی رهبری هستیم و جان خود را برای رهبری و ولایت می دهیم، آن وقت می آئیم بر خلاف نظر رهبری عمل کنیم؟

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری افزود: چند روز مانده به افتتاح  بزرگ ترین پروژه فرهنگی در ساری به ما انگ و تهمت زدند که پرچم آمریکا را آنجا نصب کردیم. پرچم کشور مالزی رو از دور عکس گرفتند و طوری صحنه آرایی کردند که این پرچم آمریکاست. آیا ما انصاف داریم؟! چرا می خواهیم با انگ زدن به نیروهای ارزشی برای فردای خودمان بند و بساط درست کنیم و خودمان را مطرح کنیم؟!

 

عضو اسبق شورای تامین استان گفت: دستگاههای امنیتی و سیاسی کجا هستند؟ چرا از نیروهای ارزشی دفاع نمی کنیم؟ شورای تامین استان باید برای دفاع از نیروهای ارزشی استان و همچنین یاوه گویانی که خودشان را می خواهند در سطح جامعه، سایت ها و پیامکها مطرح کنند، تصمیم بگیرند. اینها فقط ادعای نیروی ارزشی بودن را دارند! و خودشان را به جاهایی وصل میکنند تا آدم احساس کند اینها از نیروهای ارزشی اند.

 

رئیس شورای اسلامی ساری خاطرنشان کرد: خط قرمز شورا، شهردار نیست،  بلکه رهبری و خون شهداست. ما اگر از آقای عبوری دفاع میکنیم نه بخاطر اینکه شهردار است که این یک بخش کار است، من سال گذشته به خاطر به ارزشی بودن به ایشان رای دادم و امسال به مدیریت ایشان.

 

سردار شمشیربند که بغضش ترکیده بود، گفت: من عددی نیستم، برادران شهیدم هم نه! اما حداقل دهها نفر در کنار من شهید شدند. شب گذشته از ناراحتی بعد از نماز صبح خوابیدم، آن هم با خواب دیدن برادر کوچک شهیدم که به من گفت: «اخوی، من شما را می شناسم. مگر شما نبودی که مرا به جبهه فرستادی و پرچم را به دست من دادی. مگر شما نبودی که ولایت مداری را به من آموختی؟ چرا نگرانی؟ بگذار هر چه می خواهند بگویند.» این خواب به من آرامش داد.

 

 

1 نظر
  1. اسماعیل از چهاردانگه می گوید

    حاجی جان سلام ما بسیجان چهاردانگه هیچ فقط زمان دفاع مقدس را علی الخصوص اون زمانی که تازه اولین بار می خواستیم بریم جهبه و شما سخنرانیها حماسی میکردین، هیچ وقت تشییع جنازه شهیدان شمیربند و عبوری را نمی توانیم فراموش کنیم
    حاجی جان اون خوابی که تعریف کردین مگه دشمنان متوجه عمق سفارش شهید را میتوانن درک بکنند؟ فقط یاران و همرزمان شهید میدونن که شهید چی گفته. حاجی مگه همین آدمها چه تهمتها در زمان دفاع مقدس به شهدای ما زدند و چی میگفتن! میگفتن آنها برای پول به جهبه میرن!! الان هم بیشتر همین جور آدمها زیر پرچم شهدا جا خوردند و به نیروهای ارزشی و بسیجان و همرزهای شهدا هزاران تهمت میزند! حاجی همشبه ماها میگیم آقاجان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن! حاجی جان هرجا باشید فرمانده ما هستی فقط دستور بده تا یک مشت ………………..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.