پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزرگ‌ترین بیمارستان مغز و اعصاب شمال کشور احداث می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، ابراهیم کتابچی امروز در دومین روز کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در بابل اظهار داشت: این همایش با تبادل علمی بین جراحان مغز و اعصاب ایران و سایر کشورهای جهان و پزشکان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند در بابل برگزار شد.

وی افزود: در این همایش میهمانان خارجی  از کشورهای آمریکا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، ترکیه، گرجستان و افغانستان حضور دارند

کتابچی گفت: هدف از این همایش آشنایی با سیستم درمانی و پزشکی مازندران و شهرستان بابل از کادر آموزشی و درمانی پزشکان و پرستاران بوده و امید است بتوانیم با معرفی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و شهرستان بابل، از دستاوردهای علمی آنها به دنیا معرفی کنیم.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین بیمارستان مغز و اعصاب شمال کشور را قصد داریم در شهرستان بابل مازندران ایجاد کنیم که حمایت مسئولان شهرستانی برای این اقدام ستودنی است.

رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران افزود: امیدواریم با همدلی همه مسئولان به ویژه استاندار مازندران و تیم علمی وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی، این پروژه مهم برای این استان اجرایی تا بتوانیم بزرگترین بیمارستان مغر و اعصاب  را در استان مازندران عملیاتی کنیم.

دکتر کتابچی گفت: امروز مازندران از نظر پزشکی در سطح کشور رتبه خوبی برخوردار بوده و باید بتوانیم با هماهنگی همه مسئولان استانی و شهرستانی و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در ارتقابخشی به سلامت جامعه و  سیستم درمانی کمک شایانی صورت دهیم.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.