پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزرگترین خوابگاه دانشجویی کشور در مازندران احداث شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به توسعه علم آموزی در دانشگاههای استان، گفت: بزرگ ترین خوابگاه دانشجویی کشور در مازندران احداث شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: قاسم جان بابایی بعد از ظهر امروز در همایش روز دانشجو در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با گرامی‌داشت روز دانشجو اظهار داشت: امروز در تمام زمینه‌ها دانشجویان به جایگاه رفیعی دست یافتند که باید قدردان این جایگاه باشیم.

 

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، امروز دانشگاه نردبانی به سمت آرمان‌های بلند بوده خوشبختانه این مسیر برای دانشجویان ما آماده و مهیا است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: باید حمایت از دانشجو درچارچوب قانون باشد و با پشتیبانی این آینده سازان در مسیر توسعه گام برداریم.

 

جان بابایی با اشاره به فعالیت موثر کانون‌های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افزود: ۱۰ کانون دانشجویی،۱۰ نشریه  دانشجویی، ۱۱ انجمن علمی دانشجویی و بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعال است.

 

وی بیان کرد: حدود هفت هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، دندانپزشکی و گیاهپزشکی مشغول تحصیل هستند که باید بیشترین توجه ما به فضا و امکانات آموزشی این دانشجویان باشد.

 

جان بابایی افزود: بزرگ‌ترین خوابگاه دانشجویی کشور و نخستین خوابگاه سوئیتی در حال اتمام بوده که هزار دانشجوی دختر می‌توانند در این فضا اسکان یابند که این خوابگاه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

به گفته وی، تا پایان دولت تدبیرو امید، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان از هزار و ۵۰۰ تخت به سه هزارو ۲۰۰ تخت اضافه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.