پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری کلاس های ffs سیب در بخش چهاردانگه+ تصاویر

در بخش چهاردانگه نزدیک به 1300 هتکتار انواع درختان سیاه ریشه کشت شده است. کلاس آموزش کشاورزان در مزرعه در 25 هر ماه در باغ یکی از باغداران برگزار می گردد.

0

 

مهندس غلامرضا فتحی رییس جهاد کشاورزی چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: یکی از اهداف مرکزجهاد کشاورزی چهاردانگه، بالابردن سطح اطلاعات علمی و فنی باغداران این بخش   می باشد.

 

وی اظهار داشت، در همین راستا کلاس های آموزشی ترویجی درختان سیاه ریشه  تحت عنوان کلاس های ffs سیب (آموزش کشاورزان در مزرعه) در 25 هر ماه در باغ سیب یکی از باغداران منطقه  با حضور مدرس برتر استان، جناب آقای مهندس غیبی و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی چهاردانگه  برگزار میگردد.

 

رییس جهاد کشاورزی چهاردانگه گفت،  از تمامی باغداران محترم تقاضا میکنیم در این چنین کلاسهایی شرکت کرده و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری نمایند. همچنین کارشناسان این مرکز همه روزه حاضر به پاسخگویی به سوالات این عزیزان در مرکز جهاد کشاورزی چهاردانگه می باشند.

رییس جهاد کشاوری چهاردانگه  افزود، در این بخش نزدیک به 1300 هکتار از زمین های کشاورزی،  انواع درختان سیاه ریشه ( گردو، سیب، البالو، گیلاس و… )کشت شده است.

 

تصاویر مربوط به برگزاری  کلاس ها آموزش کشاورزان در مزرعه  در ماههای  گذشته می باشد.

 

5

4

 

1

 

3

 

2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.