پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری “کارگاه توسعه پایدار” ،نماینده سمن های شهرستان ساری در فرمانداری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نهمین و دهمین کارگاه توسعه پایدار ، نماینده سمن های شهرستان ساری به سرپرستی دکتر شیرزاد محمدنژاد کیاسری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نهمین “کارگاه توسعه پایدار” روز پنجشنبه 14 تیرماه 1397 به همراه تدوین اهداف و روش تحقیق برای تاسیس سازمان مردم نهاد جدید “امیدهای فردای طبرستان” با حضور اعضای هیات موسس موسسه، آقای مهندس ساداتی (مدیر عامل)، سرکار خانم سجادیان (کارشناس صنایع دستی) و سرکار خانم برزگر (کارشناس حسابداری) به انجام رسید.

در این جلسه ابتدا در ارتباط با مبانی مولفه های توسعه پایدار بحث و تبادل نظر شد،. سپس براساس مدیریت مبتنی بر توسعه پایدار و موارد اصلاحی مطرح شده در جلسه تخصصی تاسیس سمن در فرمانداری شهرستان ساری،. تدوین اهداف، روش تحقیق و دیگر جزییات ضروری به انجام رسید.

هدف از تشکیل این سمن برگزاری کلاس های آموزشی روانشناسی کودک و خانواده، سلامت خانواده، جلوگیری از ناهنجاری ها، آموزش صنایع دستی، کار درمانی به همراه کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش در سطح شهرستان ساری است که توسط متخصصین و مربیان این رشته و حمایت های نقدی و غیرنقدی به انجام می رسد.

همچنین دهمین “کارگاه توسعه پایدار” به همراه تدوین اهداف و روش تحقیق برای تاسیس سازمان مردم نهاد جدید “حقوق شهروندی پندار” با حضور اعضای هیات موسس موسسه، آقای مهندس سفری (مدیر عامل)، سرکار خانم فرجی (فوق لیسانس حقوق بین الملل) و آقای سلیمی (فوق لیسانس روانشناسی) به انجام رسید.

هدف از تشکیل این سمن اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارتقای حقوق شهروندی است. این مهم از طریق برگزاری سمینارها، نشست های تخصصی و تولید محتوی در فضای مجازی به انجام می رسد. شایان ذکر است مجموعه فعالیت های این سمن براساس مجموعه مقررات حقوق شهروندی مصوب در نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.