پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مراسم پدافند غیر عامل در منطقه چهاردانگه

مراسم متمرکز برگزاری هفته «پدافند غیر عامل» در منطقه چهاردانگه، در روز سه شنبه، مورخه ۵/۸/۱۳۹۴ با حضور رییس و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه در مدرسه فردوسی شهر کیاسر برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم متمرکز برگزاری هفته «پدافند غیر عامل» در منطقه چهاردانگه، در روز سه شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴ با حضور رییس و مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه، در مدرسه فردوسی شهر کیاسر برگزار شد.

۲۰۱۵۱۰۲۷_۰۸۰۹۰۷_۲۰-۲

در این برنامه که همراه با مراسم صبحگاه برگزارشد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه در جمع دانش آموزان و همکاران، ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:«دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است. هرملتی که نتواند از خود دفاع کند زنده نیست. هرملتی هم که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست.» گفت: از آنجاییکه مکر ها، دسیسه ها و حمله های دشمنان از صدر اسلام تا کنون برای مسلمانان و خصوصا و در این برهه از زمان برای کشور اسلامی و انقلابی ایران همواره بوده است؛ این امر لزوم آمادگی ما را جهت دفاع در برابر حملات مختلف دشمنان دوچندان می کند.

 

مسعودیان زاده، در مورد ماه محرم، اهداف قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر و ارتباط آن با پدافند غیر عامل و نحوه درس گرفتن از آن در راستای پدافند غیر عامل سخنانی بیان نمود.

 

برنامه با قرائت مقاله، اجرای سرود گروهی و … توسط دانش آموزان پایان یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.