پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری راهپیمایی دانش آموزی ۱۳ آبان در منطقه چهاردانگه + تصاویر

راهپیمایی و اعلام انزجار از استکبار جهانی، ساعت ۱۰ صبح امروز، ۱۳ آبان ۱۳۹۵، با حضور پرشور دانش آموزان و معلمان منطقه چهاردانگه در شهر کیاسر برگزار شد.

0

 

به گزارش ایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، راهپیمایی و اعلام انزجار از  استکبار جهانی، ساعت ۱۰ صبح امروز، ۱۳ آبان ۱۳۹۵، با حضور پرشور دانش آموزان و معلمان منطقه چهاردانگه در شهر کیاسر برگزار شد.

 

دانش آموزان و معلمان به همراه اقشار مختلف مردم و مسئولین منطقه و شهر کیاسر، در این راهپیمایی که از میدان معلم شهر کیاسر آغاز و تا مصلای این شهر ادامه داشت، در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران ، پارچه نوشته ها، پوسترها و … با مضامین ضد استکباری در دست داشتند، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و … نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و همچنین با این حرکت پرشور خود اعلام کردند که هیچگاه دشمنی ها و کینه توزی های استکبار جهانی را فراموش نخواهند کرد و در راه این مبارزه همیشه در کنار ولایت فقیه خواهند بود.

 

در انتهای راهپیمایی دانش آموزان و معلمان در مراسمی که به همین مناسبت، در مصلای امام خمینی(ره) کیاسر برگزار شد شرکت کردند.

 

 

۱ ۱۴ ۱۳ ۱۲ (۲) ۱۱ ۱۰ ۹ ۸ ۷ ۶ ۵ ۴ ۳ ۲

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.