پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری دومین جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین بخش چهاردانگه

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دومین جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین بخش چهاردانگه صبح امروز دوشنبه  22 خرداد 1396 راس ساعت 9/30 در دفتر امام جمعه بخش چهاردانگه در شهر کیاسر برگزار گردید.

این جلسه  بدوا با تلاوت روحبخش آیات قرآن کریم آغاز و در ادامه امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری ضمن عرض تبریک ایام میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) و قبولی طاعات و عبادات و خیر مقدم حضور کلیه مدعوین بیان کرد که قرآن کریم می فرماید: کنتم خیر امه اخرجت للناس یعنی شما بهترین امتی هستید که برای مردم خارج شدید بخاطر کدام ویژگی ما بهترین امت شدیم بخاطر تامرون بالمعروف و تنهون عن المنکر یعنی بخاطر همین ویژگی تا مرون بالمعروف اگر این ویژگی نباشد بهترین امت می شویم ؟ خیر! چیزی که باعث میشود بهترین امت شویم.

وی در ادامه گفت: خدوند میفرماید : کسانی که ما به آنها در روی زمین قدرت دادیم باید نماز بپا دارند و زکات را بپردازند لذا ما علاوه بر جذب گردشگری و رونق آن و فعال نمودن مسائل اقتصادی در سطح منطقه باید راهکارهایی را در خصوص ساماندهی آن در نظر بگیریم که کارشناسان حاضر باید برنامه ریزی صحیح نمایند . دولت جمهوری اسلامی موظف است برای نیل به اهداف مذکور در  اصل دوم و سوم قانون اساسی در خصوص این امورنسبت به ایجاد محیطی مساعد برای رشد فضائل اخلاقی  بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی اقدام نماید.

در ادامه ایشان ضمن مشخص نمودن دبیر جلسه امر به معروف و نهی از منکر به ارائه راهکارها و شاخصه های آن پرداخت و در ادامه هر یک از حاضرین نیز بر اساس موارد مطروحه به بیان نظر و راهکار های مقابله با منکرات پیشنهاد هایی را ارائه کردند که منجر به تصویب مصوباتی گردید ضمنا قید شد که در جلسه آتی ضمن پیگیری مصوبات توسط افراد اعضای کارگروه امربه معروف و نهی از منکر توسط دبیر امر به معروف مشخص و مسائل بصورت ویژه بررسی گردد.

در خاتمه این جلسه که بمدت 3 ساعت بطول انجامید با ذکر صلوات بر محمد و آلش به پایان رسید.

همچنین رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضرت حجت الاسلام والمسلمین تیموری سروان کردان را به عنوان دبیر ستاد پیشنهاد کرد که  با اتفاق نظر همه اعضا ایشان به عنوان دبیر ستاد  و مسئول تشکیل کار گروه های امر به معروف و نهی از منکر بخش پهاردانگه انتخاب شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.