پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جشن ولادت حضرت علی (ع) و هفته معلم در روستای مزده

به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان، حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر که همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم تقارن داشت جشنی باشکوهی از طرف پایگاه شهید طاهری ، شورای اسلامی و دهیاری ، در روستای مزده برگزار شد.

0

 

به گزارش عباس رمضانی خبرنگار چهاردانگه نیوز، به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان، حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر که همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم تقارن داشت جشنی  باشکوهی  از طرف پایگاه شهید طاهری ، شورای اسلامی و دهیاری  ، در روستای مزده برگزار شد.

 

این مراسم در شب جمعه 11 اردیبهشت 1394  بعد از نماز مغرب و عشاء ، در مسجد جامع  با حضورخانواده معزز شهید،  اهالی روستا،  مخصوصا اساتید و معلمین عزیز برگزار شد.

 

مراسم با قرائت  قرآن آقای محمد رضا مزده (قاری برتر استان مازندران ) شروع شد بعد از قرائت قرآن سرورد جمهوری اسلامی ایران نواخته شد . مجری مراسم آقای عشیری بودند .

 

آقای محمد سعادت نژاد دکلمه و شعر زیبایی در وصف معلم خواندند .مراسم با ملودی خوانی آقای یوسفی مهر،  حال و هوای دیگری پیدا کرد .

 

در این  مراسم معنوی  از پدر شهید شعبانعلی طاهری به مناسبت روز پدر  تقدیر به عمل آمد.

 

به مناسبت هفته کارگر، به نمایندگی از همه کارگران روستای مزده ،  از آقای کربلایی شفیع مزده از کارگر زحمت کش و پرتلاش این روستا به عنوان کارگر نمونه تقدیر و قدردانی شد.

 

در ادامه این مراسم با شکوه ، از معلمین عزیز که این مراسم به همین مناسبت برگزار شده بود با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی کردند. همچنین  از آقای محمد رضا مزده بعنوان قاری برتر استان با هدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 

در این  مراسم  کسانی که نامشان علی بود جوایزی اهدا شد. در پایان مراسم آقای حاج علی محمد عشیری از خاطرات دوران تحصیل و معلمی خود را بیان کردند.

 

mazdeh-roz-pedar-moalem-1 mazdeh-roz-pedar-moalem-2 mazdeh-roz-pedar-moalem-3 mazdeh-roz-pedar-moalem-4 mazdeh-roz-pedar-moalem-5 mazdeh-roz-pedar-moalem-6

 

عکاس: عباس رمضانی مزدی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.