پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري اولین جلسه همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در کیاسر

اولین جلسه برای هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی در شهر کیاسر صبح امروز در شهرداری کیاسر برگزار شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نيوز، به نقل از نرم آب دوسر، اسماعیل امینی در شروع جلسه هماهنگی همایش پیاده روی از چگونگی برگزاری این همایش خبرداد:قرار بر این است که برنامه صبح و نشاط شبکه سه این همایش بزرگ پیاده روی که در روز جمعه 16 خرداد 1393 برگزار می‌شود پوشش دهند و در دو جلسه شهرستان هم از برگزاری این همایش در شهر کیاسر خبر دادیم.

 

بخشدار بخش چهاردانگه از فرصت های موجود در این همایش گفت:ما باید از این برنامه استفاده کنیم برای معرفی منطقه چهاردانگه با تمامی هم وطن‌های عزیزمان.

 

وی از کمک ادارات در این همایش گفت: ما از مخابرات برای اطلاع رسانی پیامکی مردم بخش، راهنمایی و رانندگی هم امنیت جاده و راهنمایی خودروها،حلال احمر هم امکانات خود را برای قسمت در مان تهیه نماید و از دیگر ادارات به ترتیب کمک خواهیم گرفت برای اجرا هرچه با شکوه تر این همایش.

 

خلیل انتظاری از انتخاب یک پسنود برای شهر کیاسر خبر داد و گفت:ما باید برای کیاسر یک پسوند انتخاب کنیم برای مثال ساری شده است پایتخت بهارنارنج،کیاسر دیگر با اسم خالی کیاسر شناخته نخواهد شد و ما در این همایش به بهترین نام جایزه خواهیم داد.

 

شهردار کیاسر از معرفی این شهر خبرداد و گفت: شهمیرزاد که هیچ یک از پتانسیل های شهر کیاسر را ندارد در دنیا شناخته شده است ولی کیاسر با این همه پتانسیل بالایی که دارد خیر هدف ما در این همایش شناساندن کیاسر و بخش چهاردانگه به مردم کشور عزیزمان ایران می‌باشد.

 

وی در ادامه گفت:به بهترین تصاویر قدیمی از شهر کیاسر هم جایزه اهداء خواهد شد.

 

بریمانی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان ساری از آبروی شهرستان و بخش گفت:همایش پیاده روی خانوادگی یک برنامه بسیار مهمی است که هم آبروی شهرستان و هم بخش چهاردانگه در میان است و باید با برنامه ریزی جلو بریم با توجه به این که قرار بود این همایش در نوشهر برگزار شود با تلاش دوستان این همایش به این شهر انتقال یافت و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

 

ولاشی از غرفه‌های صنایع دستی در مسیر خبرداد وگفت:با قرار دادن غرفه‌های صنایع دستی این منطقه مردم را با این صنایع آشنا کنیم.

 

شورای بخش از دعوت خانواده شهداء گفت:پیشنهاد ما این است که خانواده شهداء حتی خانواده‌هایی که دو یا سه شهید یا بیشتر دارند حتما حضور داشته باشند.

 

وی در آخر سخنان خود از راهنمایی و رانندگی درخواست کرد که روز همایش عبور کامیون ها را در جاده ساری به کیاسر جلوگیری کنند.

 

1 نظر
  1. sadati می گوید

    آقای ولاشی عزیز! مثل اینکه همایش پیاده رویی است نه ایجاد فروشگاه زنجیری. اصلا ایجاد غرفه های صنایع دستی در روز همایش پیاده رویی توجیه ندارد.
    آقا خلیل عزیز! شهر کیاسر را اگر خوب بسازید و بسازیم همین می شود پسوندش. مردم را دنبال چیزی دیگر نفرستیم بیاییم از پتاسیل منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر استفاده کنیم. آری! روزی معدن کیاسر در سر زبانها بود ولی از بی مدیریتی عده ایی امروز نام و نشانی ندارد. اگر خوب دقیق شویم و بنگریم چهاردانگه به اندازه استان همجوارمان منابع و طبیعت بکر و تفرج گاه های خوب برای گردشگران دارد ولی متاسفانه هر کسی آمد ساز خود زد و زندگی خود سرود و رفت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.