پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بروکراسی زائد در ادارات فسادآور است

0

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن زاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار کرد: برای دست یابی به  اهداف نیاز به خرد جمعی است، در صورتی می توانیم شهرستان را به رشد و توسعه برسانیم که در کنار یکدیگر باشیم و به وظایف خود به درستی عمل کنیم.

وی با تاکید به اینکه اهداف و سیاست مدیران در راستای اهداف و سیاست دولت باشد،گفت: با پیشنهاد امام جمعه در خصوص طرح میز خدمت مدیران در مصلی نماز جمعه موافقم و جمعه های هر هفته دو مدیر موظف هستند برای پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مردم قبل  از نماز جمعه در مصلی حضور یابند.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: با توجه به اینکه منابع و اعتبارات دولت بسیار محدود است نیاز است مدیران برای جذب اعتبارات به ادارات کل مراجعه کنند تا بتوانند اعتبارات لازم برای شهرستان جذب کنند.

حسن زاده به نظارت مدیران بر  عملکرد پرسنل و کارکنان ادارات تاکید کرد و افزود: هر گونه تخلف از سوی پرسنل و کارکنان موجب نارضایتی مردم و بی اعتمادی آنها نسبت به نظام می شود.

وی با تاکید به حذف بروکراسی اضافی و زائد در ادارات گفت: هر گونه بروکراسی زائد و اضافی در ادارات فسادآور است و لازم است در اسرع وقت به مشکلات مردم رسیدگی شود و مسئولان نسبت به مردم پاسخگو باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر در ادامه خاطرنشان کرد: در روز  ملاقات عمومی( سه شنبه ها) هیچ مدیری اجازه ترک اداره خود را مگر در مواقع اضطراری و با اطلاع قبلی ندارد.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه همه مدیران موظف هستند در جلسات فرمانداری حضور یابند، گفت: با مدیرانی که بدون هماهنگی در جلسات حضور نیابند، برخورد می شود.

این مسئول با تاکید به جدی گرفتن سمن ها جهت جلب رضایت و مشارکت مردم در تمامی امور عنوان کرد: برای رفع مشکلات زیست محیطی ، پسماند و تفکیک زباله از مبدا دهیاران نیاز به همکاری مدیران دارند ، چنانچه دهیاران برای حل مشکلات به مدیران مراجعه کنند مدیران موظف به پاسخگویی هستند.

حسن زاده تغییر اصلاح الگوی کشت ، ترغیب کشاورزان نسبت به پرورش محصولات گلخانه ای و تجهیز واحدهای دامداری را از جمله مواردی دانست که نسبت به انجام آن اقدام شود.

وی در پایان با بیان اینکه در آستانه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم خواستار برگزاری باشکوه مراسمات ایام الله دهه فجر  شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.