پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در روستای مزده +تصاویر

به مناسبت میلاد با سعادت منجی بشرین حضرت ولیعصر مراسم جشنی در روز 13 خرداد در روستای مزده برگزار گردید.

0

 

به گزارش عباس رمضانی مزده خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جشن میلاد نور در روستای مزده بخش چهاردانگه ساری برگزار شد .

 

این مراسم رأس ساعت 10 روز چهارشنبه 13 خرداد 1394  با حضور اقشار مختلف مردم منطقه از روستاهای کارنام ، ششک و… در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای مزده آغاز گردید.

 

 مراسم با تلاوت چند از آیات کلام الله مجید توسط قاری نوجوان آقای رحیمی مزده آغاز شد. مجری مراسم آقای علی اصغر عشیری مزدی ضمن خوش آمدگویی به اهالی روستای مزده و روستاهای منطقه و خوش آمد گویی به مدیران ارشد استانی و شهرستانی مراسم را ادامه دادند. در ادامه مداح مراسم حاج محسن سلطانی ( مداح معروف استان) با مولودی خوانی زیبایش در وصف امام زمان (عج) حال و هوای مراسم را دو چندان کرد . بعد از مداحی حجت الاسلام و المسلمین شیخ قدیر فرجی مزدی در مورد مهدویت و کرامات آن امام بزرگوار ایراد سخنرانی کردند . با نزدیک شدن به اذان ظهر ، نماز جماعت در مسجد اقامه شد و در پایان به صرف ناهار از مردم عزیز و دوستداران ولایت پذیرایی شد.

 

 در این مراسم آقای علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با هیئت همراه حضور داشتند.

 

 در روز سوم و چهارم و پنجم شعبان به مناسبت ولادت سرداران کربلا جشن با شکوهی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای مزده برگزار شد.

 

اهالی روستای مزده ارادت خاصی به ائمه اطهار دارند که از نشانه های آن میتوان به  مراسم های باشکوهی که اهالی روستا برای تمام امامان و ائمه اطهار از ولادت تا شهادت آن امامان برگزار می کنند.

IMG_8188

 

 

IMG_8203

 

 

IMG_8275

 

IMG_8231

IMG_8315

 

IMG_8351

عکاس: عباس رمضانی مزده

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.