پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برداشت غیرقانونی از بانک برای پیش‌بینی مسابقات فوتبال

0

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عامل برداشت غیرقانونی 25 میلیارد ریال از حساب مشتریان یکی از بانک‌ها در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز و غیرقانونی و انتقال و جابه‌جایی تمام یا بخشی از وجوه موجود در حسابهای بلندمدت برخی سپرده گذاران یکی از بانک‌های شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با همکاری مسئولان حقوقی و حراست بانک در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند، بیش از 25 میلیارد ریال وجه از حساب مشتریان بانک به صورت غیرقانونی توسط یکی از کارمندان متخلف بانک برداشت شده است. 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: متهم به برداشت غیر قانونی که پس از این اقدام مجرمانه متواری شده بود پس از شناسایی مخفیگاهش با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. 

مفخمی شهرستانی با اشاره به این که متهم در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی، انگیزه خود از این سلسله عملیات های بانکی مجرمانه را جبران خسارت و تامین نیازمندی های خود ناشی از شرکت در سایت پیش بینی بازی های فوتبال طی چند ماه اخیر اعلام کرد، یادآور شد:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور تامین روانه زندان شد. 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.