پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با حضور دکتر محمدنژاد به آینده شهر کیاسر خوش بین هستم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، سید محمد محمدی تاکامی در مراسم معارفه شهردار در مصلی شهر کیاسر،اظهار داشت:حضور به عنوان شهردار یک شهر ، فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم است.

وی افزود:شهردار باید در یک تعامل بزرگتر با ارکان حاکمیتی شهرستان و استان مذاکره نموده و برای شهرش امتیازاتی را کسب کند.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت:شهر کیاسر مردم بسیار شایسته ای دارد و همواره قدردان زحمات مسئولان هستند و شهردار باید از ظرفیت انسانی شهر کیاسر برای پیشبرد اهداف شهر بهره گیرد.

محمدی تاکامی افزود:یکی از کارهای مهمی که شهردار با کمک شورا باید انجام دهد می بایستی برنامه برای شهر داشته باشد شهرداری باید برنامه راهبردی و استراتژیک برای شهر تعریف کند تا جایگاه شهر را برای چند سال آینده مشخص کند و بر اساس برنامه های راهبری کارها را انجام دهد.

وی ادامه داد: شهردار برای رسیدن به اهداف شهر باید تلاش کند،خوشبختانه هفته گذشته جلسه ای که با شهردار و اعضا شورا شهر برگزار کردیم مدیریت شهری کیاسر برنامه راهبردی را در دستور کار خود قرار دادند امیدواریم همه کمک کنیم تا شهر کیاسر به جایگاه واقعی که شایسته مردم شهر کیاسر است دست پیدا کنیم.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت:همه ارکان شهرداری باید با مدیریت جهادی برای ساختن شهر تلاش شبانه روزی داشته باشند ما می خواهیم شهر کیاسر توسعه یابد و شهردار باید با تمام انرژی برای توسعه شهر کیاسر کار کند.

محمدی تاکامی با بیان اینکه شهردار باید از تمام ظرفیت ها و ارتباطات خودش برای شهر کیاسر بکارگیری کند،تصریح کرد: تمام شهروندان باید به شهردار در توسعه شهر کمک کنند

وی تاکید کرد: اعضای شورا شهر و شهردار باید با هم متحد باشند تا در کنار یکدیگر بتوانند مشکلات شهر را برطرف کنند.

محمدی تاکامی افزود:در حال حاضر شهرداری کیاسر با بحران مالی مواجه است اگر شهرداری بخواهد بر اساس اعتبارات دولتی و عوارض شهری مدیریت شود میسر نیست.شهرداری باید به دنبال سرمایه گذار باشد تا درآمد پایدار و اشتغال برای جوانان این شهر ایجاد شود.

محمدی تاکامی در پایان گفت: با حضور دکتر محمد نژاد و اهتمامی که در استان وجود دارد من خیلی خوش بین و امیداور به آینده شهر کیاسر هستم،تلاش خواهیم کرد تا شهر کیاسر به جایگاه واقعی خود که شایسته مردم این شهر است دست یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.