پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید گروهی آموزش و پرورش چهاردانگه، از کلیه مدارس تابعه + تصاویر

طی 16 بازدید گروهی مرحله اول اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، از مدارس تابعه، که با برنامه ریزی منظم، از مهر93 آغاز و تا پایان نیمه دوم دیماه 93 ادامه یافت، مسعودیان زاده، رییس اداره با همراهی کارشناسان و معاونین اداره، از کلیه مدارس تابعه، بازدید به عمل آورند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهادانگه ساری، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، طی 16 بازدید گروهی مرحله اول اداره منطقه، از مدارس تابعه، که با برنامه ریزی منظم، از مهر93 آغاز و تا پایان نیمه دوم دیماه 93 ادامه یافت، مسعودیان زاده، رییس اداره، با همراهی کارشناسان و معاونین اداره، از کلیه مدارس تابعه بازدید به عمل آورند.

 

مسعودیان زاده، در آخرین بازدید گروهی مرحله اول، که از مدارس مجتمع امام محمدباقر(ع) صورت گرفت؛ بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، طی نشستی در جمع همکاران مجتمع مذکور گفت: هدف از چنین بازدیدهایی عرض ادب و تشکر از زحمات همکاران، بررسی مشکلات مدارس و استفاده از نظرات نیروهای آموزشی و اداری مدارس است و همچنین بیان انتظارات همکاران اداری؛ که درنهایت پیشبرد بهتر امور و سیاست های ترسیمی نظام تعلیم و تربیت، مد نظر است.

 

ریس اداره، در ادامه، ضمن تشکر از همکاران، در اجرای برنامه گفت: مرحله دوم این بازدیدها، توسط خلیلی، کارشناس ارزبی اداره، در دست برنامه ریزی است.

 

bazdid-amuzesh-parvaresh (10)

bazdid-amuzesh-parvaresh

bazdid-amuzesh-parvaresh (1)

bazdid-amuzesh-parvaresh (2)

bazdid-amuzesh-parvaresh (3)

bazdid-amuzesh-parvaresh (4)

bazdid-amuzesh-parvaresh (5)

bazdid-amuzesh-parvaresh (6)

bazdid-amuzesh-parvaresh (7)

bazdid-amuzesh-parvaresh (8)

bazdid-amuzesh-parvaresh (9)

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.