پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید مهندس دامادی و تعدادی از مسئولین استان و شهرستان ساری از چهاردانگه

0

خسرو الندانی عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: مهندس دامادی نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی به همراه حسن زاده معاون سیاسی فرمانداری ساری و سرپرست بخشداری چهاردانگه، عباسی معاون عمرانی فرمانداری، مهندس صادقی مدیر راه و شهر سازی ساری،بابازاده معاون سازمان آب روستایی مازندران و حسینی رییس آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری از تعدادیاز روستاهای بخش چهاردانگه بازدید نمودند.

الندانی گفت: مسئولین ابتدا در محل آبندان پله حاضر شدند  پس از بازدید از آن با توجه به اهمیت آن در گردشگری و تامین آب کشاورزی تعداد زیادی از روستاها،  تصمیم گرفته شده تا در سال آینده لایروبی آبندان  پله انجام شود.

عضو هیئت ریسه شورای شهرستان ساری گفت: مقصد بعدی بازدید کنندگان از روستاهای گلجاری، توسه ، چالو و منزلدره بود، و مسئولین شورای اسلامی این روستا ها در روستای گلجای تشکیل جلسه دادند و قول مساعد برای حل مشکل آب این چهار روستا داده شد.

نماینده چهاردانگه در شورای اسلامی شهرستان در پایان اظهار داشت شورای اسلامی بخش  چهاردانگه در نظر دارد هر ماه با دعوت از مسئولین ذی ربط  با توجه به مشکلات روستا ها ، به صورت میدانی در روستا ها حاضر شده و مشکلات از نزدیک بررسی و حل شود.

وی از مهندس دامادی و هیئت همراه به خاطر توجه ویژه به بخش چهاردانگه تشکر کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.