پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید حجت الاسلام تیموری و مسئولین سپاه شهرستان و استان از مناطق سیل زده چهاردانگه

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه به همراه دکتر نشاگران مسئول بسیج سازندگی سپاه ساری ، آهنگری نماینده بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندران و یوسفیان فرمانده حوزه حضرت نبی اکرم (ص) سپاه گرماب از مناطق سیل زده روستاهای بخش چهاردانگه و دهستان گرماب بازدید کردند.
در این بازدید از اردوهای جهادی در حال فعالیت و راه های مواصلاتی روستاها و ماشین های راهسازی سپاه و اداره راه که مشغول فعالیت می باشند در دهستان گرماب سرکشی به عمل آمد.
بسیج و سپاه گرماب از شروع بحران با تمام توان به صورت شبانه روزی در کنار مردم بوده اند. در ابتدا با گروهای جهادی در حال خدمت رسانی و باز سازی خرابی بوده اند بعد از آن در کنار گروه های جهادی امکانات سپاه جهت بازگشایی مسیر به کمک مردم آمدند یوسفیان بیان داشت بسیج و سپاه گرماب از شروع بحران با تمام امکانات و سرمایه انسانی به میدان آمده و تا اخرین لحظه در جهت رفع مشکلات در کنار مردم خواهد ماند.
در بازدید روز پنجشنبه 15 فروردین 1397 طی تماس تلفنی حجت الاسلام والمسلمین دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه با سرهنگ شریعتی مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا استان مازندران ضمن تشکر از اقدامات همه جانبه انجام شده خواستار تجهیزاتی برای رفع مشکلات کنونی شدند و سرهنگ شریعتی قول مساعد در این زمینه در جهت رفع مشکلات مردم داد و بیان داشت: تا آخر در جهت از بین بردن مشکلات با تمام توان در کنار مردم هستند.
همچنین تماس جداگانه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان ساری و اداره راه ساری در خصوص مشکلات تقاضاهایی در این جهت داشته اند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.