پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بارش باران و لغزنده بودن جاده ساری – کیاسر/رانندگان احتیاط کنند

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، همانطور که پیش بینی شده بود با نفوذ جریانات سرد شمالی که از شب گذشته وارد کشور شده از امروز در مازندران شاهد بارش باران بوده ایم.

در حال حاضر در اکثر شهرها و محورهای مواصلاتی استان مازندران شاهد بارش باران هستیم. بارش باران در محور ساری – کیاسر هم موجب لغزنده شدن سطح جاده و کندی در عبور و مرور شده است.

این درحالی است که طبق پیش بینی هواشناسی مازندران، در ساعات آینده با تقویت جریانات خنک شمالی آسمان مازندران به صورت ابری همراه با بارندگی و کاهش دما و وزش باد در برخی مناطق نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طبق تصاویر دوربین نظارتی ترافیکی در محدوده اسکارد باراش باران در این محور آغاز شده و باعث لغزنده شدن سطح این محور شده است.

با توجه به این که کیاسر در روز گذشته جز گرمترین شهرهای استان بود با نفوذ جریانات سرد شمالی احتمال وزش باد شدید و بارش باران طی ساعات آینده دور از انتظار نیست.

طبق  پیش‌بینی هواشناسی مازندران، آسمان مازندران روز سه‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود ولی در ارتفاعات استان احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

با توجه به این پیش بینی ها و همینطور بارش باران در محور ساری – کیاسر و لغزنده شدن سطح این جاده رانندگان در زمان عبور و مرور در این محور نهایت احتیاط را لحاظ کرده و سرعت مطمئنه و فاصله با خودرو جلویی را حتما رعایت بفرمایند تا خدای نکرده شاهد تصادف در این محور در این روز بارانی نباشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.