پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بابلسر قطب گردشگری شمال کشور شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، مجید حسین زادگان بعد از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار بابلسر، اظهار داشت: کسب رضایت‌مندی مردمی و دولتی از ویژگی‌های بارز مدیران توانمند بوده و کادرسازی و استفاده از نیروهای مجرب و کاهش سن مدیران و کیفی‌سازی در اولویت برنامه‌های استانداری مازندران است و تلاش ما بهره‌گیری بهینه از ظرفیت و تخصص مدیران جوان است.

وی افزود: بابلسر جزو بهترین شهرستان‌های استان بوده و ویژگی‌های بالایی دارد و می‌تواند در حوزه کشاورزی الگو باشد و به قطب گردشگری منطقه معرفی شود.

حسین زادگان تصریح کرد: اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم و باید با تلاش در جهت رفع مشکلات گام برداشته شود و انتظار از مدیران همکاری و تعامل با ارکان قدرت به ویژه شورای تامین شهرستان است.

وی با تاکید بر مردم محوری، برنامه محوری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف، گفت: با همدلی و وحدت ارتباط نزدیک میان امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار ایجاد تا با رفع موانع و مشکلات سطح رضایتمندی مردم افزایش یابد.

معاون استاندار مازندران افزود: نشاط سیاسی، تدوین برنامه، توجه به ورزش‌های همگانی، توسعه اقتصادی باید در راس فعالیت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداران قرار گیرد.

سیدعلی اسد فرماندار پیشین بابلسر نیز در این مراسم گفت: حدود 45 دماه ر شهرستان به عنوان فرماندار فعالیت داشتم و شناسایی، حفظ و حمایت از سرمایه انسانی همواره در اولویت ماموریت‌ها بوده و امروز به عنوان نیروهای متعهد و متخصص در دستگاه‌های مختلف شهری و استانی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی از جمله برنامه‌های اجرایی ام در دوران مسئولیت بوده است.

ارتقای رضایت مردمی در محیط‌های اداری

اسماعیل حسن زاده، سرپرست فرمانداری بابلسر نیز در این مراسم، گفت: تمام تلاش ما خدمت خالصانه به مردم بوده زیرا معتقدیم مردم سرمایه‌های اصلی نظام هستند.

وی افزود: وظیفه ما فراهم کردن رضایت مردم بوده و حوادث دی ما 96 نشان داد هدف دشمن حذف ایران بوده و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشمندی دولت تدبیر و امید از این گردنه عبور کردیم.

حسن زاده گفت: بابلسر شهرستان خوشنامی در تمام ادوار انقلاب بوده و همه باید با همدلی و تعامل و حفظ جایگاه در راستای شرح وظایف اداری و تلاش بی وقفه گام برداریم.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.