پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اورژانس‌های تامین اجتماعی مازندران بازسازی شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، محمد خورشیدی امروز در نشستی خبری در بابلسر، اظهار داشت: بیش از  چهار میلیون و 700 هزار بار مراجعه در سال گذشته به بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران ثبت شده است.

وی با بیان اینکه 35 هزار بستری و 22 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان صورت گرفته است، افزود: بیش از 14 میلیون بار مراجعه به مراکز غیر تامین اجتماعی مازندران نیز به ثبت رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه پنج بیمارستان و 14 مرکز بهداشتی درمانی به صورت مستقیم در استان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: در بخش درمان غیرمستقیم تمام بیمارستان‌های استان با هزینه ای معادل 11 میلیارد تومان بازسازی، بهسازی و هتلینگ شده است.

خورشیدی با اشاره اینکه هزینه درمانی مستقیم و غیرمستقیم این سازمان حدود هزار میلیارد تومان است، افزود: یک سوم از مجموع این مبلغ مختص به حوزه مستقیم بیمه تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 300 کارمند به صورت مستقیم در حال خدمت به بیمه‌شدگان هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما رفع نیازهای بیماران در اتاق بستری آنان از طریق اجرای طرح هتلینگ بوده و اغلب اتاق‌های بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران بیش از سه تخت نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال گذشته هشت اورژانس سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور بازسازی شده که از این تعداد دو اورژانس مربوط به مازندران بوده است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.