پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انقلاب اسلامی از مهمترین وقایع سیاسی و اجتماعی است که در جهان سبب تحولات بزرگی گردید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، حجت الاسلام  والمسلمین تیموری، امام جمعه چهاردانگه، در مراسم متمرکز «زنگ انقلاب» در دبیرستان زینبیه شهر کیاسر که با حضور مسئولین منطقه و جمعی از معلمان و دانش آموزان برگزار شد، ضمن تبریک  ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران از مهمترین وقایع سیاسی و اجتماعی است که در جهان سبب تحولات بزرگی گردید. به یقین توجه حضرت حقّ، ملت، مکتب و رهبری در پیروزی این نهضت دخیل بوده اند.

حجت الاسلام  والمسلمین تیموری، با قرائت بخشی از آیه شریفه «آیت الکرسی» گفت : اگر می خواهید دستگیره محکمی داشته باشید باید به دو امر مهم «کفر به طاغوت و ایمان به خدا» توجه داشته باشید و جامعه ای که این دو امر را مورد توجه خود قرار دهد هر گز لغزش، نابودی و سقوط  در آن راه ندارد.

وی افزود: مکتبمان که در قرآن تبیین شده است؛ می خواهد مردم را از ظلمات به نور هدایت کند «که فجر انقلاب نیز فجر نور بود» چرا که همه دستورات، فرامین، سخنرانی ها،و نامه های امام راحل در راستای این انقلاب، بر محور اسلام و دین و قران بود که مردم جامعه را  به سه اصل مهم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی راهنمایی فرمودند.

امام جمعه چهاردانگه، نقش آموزش و پرورش را در تداوم انقلاب اسلامی ایران و آرمان و اهداف ملت شریف ایران و امام، در سایه رهبری ولایت فقیه – حضرت آیت الله العظما امام خامنه ای- بسیار مهم دانست و گفت: با داشتن یک مکتب قرآنی و اسلامی می توانیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و با رهبری  ولایت فقیه و توانمندی ملت شریف و همیشه در صحنه قلّه پیروزی و افتخار جهانی را فتح کنیم . البته وظیفه ما در حفظ و پایداری انقلاب اسلامی، حضور در صحنه و تمسّک به قرآن و اهل بیت و  سنّت رسول الله و اطاعت از رهبری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.