پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقدامات اولیه برای لوله‌گذاری و تأمین آب روستای چورت انجام شد

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران گفت: اقدامات اولیه برای لوله‌گذاری و تأمین آب روستای چورت انجام شد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح در اختیار مسؤولان و متولیان قرار گرفت.

2

 

پایگاه خبری چهاردانگه: اسماعیل امینی بعدازظهر امروز در سیزدهمین یادواره ۲۱۰ شهید منطقه چهاردانگه مازندران در روستای چورت، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ شهادت باید تلاش همه‌جانبه انجام شود و این روحیه در بین مردم منطقه و دست‌اندرکاران وجود داشته است.

 

وی تصریح کرد: همکاری مناسبی برای برگزاری این یادواره شهدا در منطقه و شهرستان ساری انجام شد.

 

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران اضافه کرد: شهدا با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل برای آزادگی و سربلندی ایران اسلامی تلاش کردند و رمز ماندگاری آنها اطاعات از ولایت فقیه بود.

 

این مسؤول به مشکلاتی که مردم منطقه چهاردانگه در چورت با آن مواجه هستند، گفت: راه مواصلاتی این منطقه نامناسب است.

 

امینی یادآور شد: لغزندگی جاده، عرض کم جاده و وجود پیچ‌های خطرناک از مشکلات جدی مردم است که نیاز است نسبت به احداث جاده مناسب اقدام شود.

 

وی با اعلام اینکه در سال‌های اخیر اقداماتی برای بهسازی جاده که جاده مرگ بود انجام شد، افزود: به دلیل مشکلات جدی جاده‌ای اقدامات انجام شده کافی نیست و اعتبارات بهسازی برای این جاده در نظر گرفته شد.

 

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران به تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکل کم‌آبی مردم در منطقه چورت اشاره کرد و ادامه داد: به برکت برگزاری یادواره شهدا ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات کم‌آبی منطقه از محل اعتبارات ملی اختصاص پیدا کرد.

 

این مسؤول یادآور شد: اقدامات اولیه برای لوله‌گذاری و تأمین آب انجام شد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح در اختیار مسؤولان و متولیان قرار گرفت.

 

امینی اضافه کرد: در بخشی از مسیر به طول ۲۲ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شد و اقدامات بعدی به دلیل مشکلات آب و هوایی در روزهای آینده انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برق منطقه نیز با مشکل قطع و وصلی مواجه بود، افزود: برای رفع این مشکل ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد که عملیات اجرایی آن نیز در برنامه کاری قرار دارد.

 

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران در پایان گفت: همکاری مناسبی در برگزاری یادواره شهدا در این منطقه انجام شد./فارس

 

 

 

2 نظرات
  1. محمد می گوید

    جای تاسف است که راه شهیدان شده اب رسانی و برق
    پس دین مردم چی برای دین مردم چه کردید
    در یادواره ما که بویی از فرهنگ ندیدیم نه یک سخنی از امام و رهبری نه هیچ گفتمان سازی مناسبی هیچ یک از منویان مقام معظم رهبری در یادواره دیده نمی شد
    یادواره بردن خارجچ از روستا بعدش اب و برق انتقال دادن برای یک روز مراسم
    مسئولین گزارش می دن برای کل منطقه خیانت بزرگتراز این وجود دارد
    این همه خرج کردین اب وبرق کشیدین جاده زدین چی شد الان چه استفاده ای می شه
    روستای دیگه محتاج چند متر لوله کشی اب هستند اقایوون بودجه ندارند

  2. کاربر می گوید

    دست اقای امینی بخشدار محترم درد نکند که در کنار بزرگداشت شهیدان منطقه چهار دانگه به فکر رفاه و تسهیلات منطقه هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.