پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش ۴۹ مگاواتی برق به ظرفیت شهرک‌های صنعتی مازندران از جمله کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: برای تأمین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اقدامات مؤثری انجام‌شده است که در سه سال اخیر ۴۹ مگاوات در شهرک‌های صنعتی بابل‌کنار، بشل سوادکوه، جمشیدآباد، بابلسر، کیاسر، نکا و نواحی صنعتی لاله‌آباد و سنگتاب افزوده‌ شده است.

وی افزود: با همکاری شرکت توزیع برق و افزایش ۴۹ مگاواتی برق در سه سال اخیر، در حال حاضر ۳۵۸ مگاوات برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به استفاده برق واحدهای تولیدی، بیان کرد: مازندران به‌دلیل شرجی بودن در فصول بهار و تابستان، با افزایش مصرف برق مواجه می‌شود و در این‌باره آموزش‌های لازم برای واحدهای تولیدی به‌منظور استفاده بهینه از برق برگزار می‌شود.

این مسؤول از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریالی بخش خصوصی در دولت، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

موسوی ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاری و تکمیل زیرساخت، از برنامه‌های مهم شرکت بوده که ۲۲۰ پروژه عمرانی به‌منظور تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام‌شده است.

وی افزود: در سه سال اخیر با توجه به اقدامات مؤثر در حوزه تولید و صنعت ۲۹۲ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار کرد: ایجاد اشتغال در کشور یک عبادت است و با راه‌اندازی واحدهای تولیدی علاوه بر رفع بیکاری، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود.

موسوی در پایان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید با تکیه‌ بر خودباوری و خوداتکایی، زمینه رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور را فراهم کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.