پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعزام ۶۹ کاروان دانشجویی به عتبات عالیات

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا فقیهی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان مازندران به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد در داخل و خارج کشور پیشبینی کردند که مردم به دلیل گرانی، اختلاس و مشکلات در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت نمی کنند که دیروز به فضل الهی حماسه دیگری خلق شد.

وی با بیان اینکه حماسه ای که ملت آفریدند از دست های غیب الهی است، افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران آزادی است که با توجه به مشکلاتی پیش روی انقلاب وجود دارد باید از آن مراقبت و پاسداری کنیم.

فقیهی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را نقد و بررسی عتبات دانشجویان عنوان کرد و ادامه داد: در دوره بیستم اعزام کاروان ها علیرغم افزایش هزینه سفر، ۵۲ هزار نفر ثبت نام کردند که از اول بهمن ماه تاکنون نیز ۶۹ کاروان اعزام شده است

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور به راه اندازی آموزش مجازی اشاره کرد وگفت: دانشجویان و اساتید برای آشنایی بیشتر با سفر به عتبات عالیات می توانند به سایت مراجعه و در مسابقه آن شرکت کنند.

وی از طراحی اپیکیشن جدید لبیک خبر داد و افزود: دانشجویان می توانند همزمان نظرات خود را مطرح کنند که سبب ارتباط بیشتر دانشجویان، مدیران و روحانی کاروان ها و ستاد عتبات عالیات می شود.

فقیهی با بیان اینکه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یک ریال از دانشجویان نمی گیرد، ادامه داد: برخی از دانشجویان اعلام کردند که سفرعادی ها ارزان تر از ستاد عتبات است این درحالیست که امکانات وارائه  خدمات در سفر دانشجویی بسیار بالاتر می باشد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور به همکاری بانک ملت در اعزام دانشجویان اشاره کردوگفت : بانک ملت با اعطای تسهیلات به دانشجویان در اعزام آن ها به عتبات عالیات همراهی و همفکری خوبی داشتند که از مدیران و کارکنان شعب سراسرکشور تشکر می کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.