پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اطلاع نداشتن امید عالیشاه از دپوی زباله در چهاردانگه

امید عالیشاه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اراء نیوز اعلام نمود که از اهالی روستای اروست بخش چهاردانگه می‌باشد و هیچ گونه اطلاعی از دپوی زباله در چهاردانگه ندارد.

4

 به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، امید عالیشاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اراء نیوز گفت: بنده از اهالي روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری هستم و بستگان بنده در این روستا ساکن هستند.

 بازیکن مطرح تیم پرسپولیس از آخرین حضور خود در روستای اروست گفت: بنده حدود 5 روز پیش در اروست بوده ام.

وی از بی خبری اش در موضوع دپوی زباله در چهاردانگه گفت: بنده این خبر را تا الان نشنیده‌ بودم و با این کار مخالف هستم و با وجود مناطق توریستی مانند چشمه سورت، این کار اشتباهی است که در مناطق کوهستانی زباله دپو کنند؛ و در ادامه بیان داشت که هیچ یک از ورزشکاران موافق دپوی زباله در یک منطقه کوهستانی و توریستی نمی‌باشند.

عالیشاه درباره پیشرفت ورزش در بخش چهاردانگه نیز بیان کرد: برای پیشرفت ورزش بخش چهاردانگه باید ورزشکاران مطرح و مسئولین به کمک هم استعدادها را یافته و به تیم‌های داخلی کشور معرفی کنند. این مسئولین هستند که باید به منطقه کمک کنند و امکاناتی در اختیار مجموعه ورزشی قرار بدهند تا ورزشکاران به نحو احسن استفاده کنند.

 

4 نظرات
  1. اصغري می گوید

    جاي اميد عاليشاه در چهاردانگه نيوز خالي است. همانگونه كه سجاد فولادي قلعه و محمدحسين موسوي چالويي از جوانان موفق چهاردانگه اند اميد عاليشاه هم افتخار چهاردانگه است. به اميد مصاحبه اختصاصي چهاردانگه نيوز با عاليشاه.

  2. سیدمحمد رضا می گوید

    مسولین چهاردانگه نیاز باید در اولین فرصت یک مصاحبه با امید عالیشاه ترتیب بدهند.

  3. پوریا می گوید

    اگه امید عالیشاه خودش رو بچه این منطقه می دونه چرا داخل تلويزیون برنامه نود گفت که من ساروی هستم ؟ فکر میکنه ساری کجا باشه.
    …………………………………………………………
    چهاردانگه نيوز: سلام. ايرادي ندارد كه وقتي در شهر ديگري هستيم و يا در مصاحبه اي در سطح كلان كشوري و بين المللي مخاطب دارد، بگوييم «ساروي» هستيم. چهاردانگه در تقسيمات سياسي و جغرافيايي، جزو شهرستان ساري مي باشد.

  4. reza می گوید

    امید عالیشاه بیشتر به فکر …شه تا مردم! حق داره ندونه توی منطقه ای که رشد کرده چی میگذره!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.