پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استقبال ناشران ۲۹ کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه: احد جاودانی  بابیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان در ۳۲۰ غرفه از ۱۶ تا ۲۲ بهمن در مجتمع نیاوران واقع در ساری، جاده قائم‌شهر – ساری برگزار می‌شود اظهار داشت: ۵۷۰ ناشر درخواست حضور در نمایشگاه را کردند و ۷۰ هزار و ۷۵۵ عنوان کتاب برای عرضه در نمایشگاه ثبت‌نام‌شده است.

وی با عنوان اینکه ۲۹ کشور درخواست شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان رادارند، افزود: سال گذشته ناشران ۱۲ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و امسال ازنظر شمار کشورها و ناشران با رشد و استقبال چشمگیری مواجه بوده‌ایم.

جاودانی با اشاره به استقبال خوب ناشران استانی برای شرکت و حضور در نمایشگاه کتاب یادآور شد: در نمایشگاه علاوه بر عرضه کتاب‌های جدید تألیف برنامه‌های فرهنگی خوبی نظیر رونمایی کتاب، امضای کتاب با حضور مؤلف، نقد و بررسی کتاب، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی و غیره برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بابیان اینکه تخفیف و بن‌های ویژه‌ای برای حمایت از صنعت نشر و کتاب و کتاب‌خوانی در نظر گرفته‌شده است، گفت: بن‌های کتاب همزمان با برپایی نمایشگاه در محل نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد با همکاری آموزش‌وپرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها زمینه بازدید دانش آموزان، طلاب و دانشجویان را از این رویداد فرهنگی فراهم کنیم..مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.