پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

استاندار مازندران: کمترین تلفات جانی ‌در سیلاب مازندران گزارش شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی در تماس تلفنی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به بارش بی سابقه باران در استان به ویژه غرب استان، اظهار داشت: با آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی و فرمانداران و با وجود بارش 280 میلیمتری باران در رامسر شاهد کمترین تلفات جانی در استان بوده‌ایم.

وی افزود: از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای کاهش تلفات و خسارات بهره‌گیری شد و همه نیروها در آماده باش کامل هستند.

جهانگیری در این تماس تلفنی بر بسیج همگانی و به‌کارگیری همه امکانات و نیرو‌های ستاد مدیریت بحران در استان‌ به منظور کمک‌رسانی و جلوگیری از بروز خسارت به زیرساخت‌ها و شبکه خدمات شهری تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی جهت رسیدگی فوری و امدادرسانی به مصدومین و خسارت‌‌دیدگان شد و با  ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومین و خسارت‌دیدگان، از استاندار مازندران خواست تا با نظارت و بکارگیری تمام ظرفیت‌های استان و استان‌های همجواربرای بازگشت شرایط به حالت عادی اقدامات لازم را انجام دهند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در تماس با مهندس اسلامی استاندار مازندران در جریان آخرین وضعیت خسارات سیل و سیلاب در مناطق مختلف مازندران و روند امداد رسانی قرار گرفت.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.