پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختلاف برانکو و عالیشاه از کجا شکل گرفت؟

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان سومین برد متوالی خود را پشت سر گذاشت که یکی از این برد‌ها هم مقابل رقیب سنتی یعنی استقلال بوده است و اکنون با سه امتیاز ۵۱ امتیازی شده و با اقتدار در صدر جدول ایستاد، اما ناگهان یک مصاحبه توجه همه را به خود جلب کرد.
امید عالیشاه بازیکن بی حاشیه سال‌های اخیر سرخپوشان که در برخی از بازی‌های نیم فصل اول بازوبند کاپیتانی رو هم به بازو بست، نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید به نیمکت تبعید شد و بعد از بازی با پیکان به طور علنی به این قضیه معترض شد و گفت: من از شرایط بدنی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارم، اما با صلاحدید کادرفنی در ترکیب قرار نگرفتم که در پایان فصل راجع به دلایل بازی نکردن خود صحبت خواهم کرد که بسیار شنیدنی است.
این مصاحبه حالا به گوش برانکو رسیده است و وی در اولین واکنش نام عالیشاه را از لیست بازی‌های آسیایی خط زده و علت این کار را حرف‌های این بازیکن اعلام کرد و مدیرعامل باشگاه هم هرگونه تصمیم گیری راجع به این بازیکن را به سرمربی سپرده است.
اینکه برانکو چه تصمیمی راجع به این مصاحبه عجیب عالیشاه می‌گیرد، مشخص نیست، اما این مربی کروات در فصول گذشته نشان داده در قبال بی نظمی و سرکشی هیچ گذشتی ندارد که نمونه بارز آن می‌توان به رامین رضاییان اشاره کرد.
البته میان عالیشاه و برانکو کدورتی قدیمی وجود دارد و آن هم مشمول سربازی شدن این بازیکن ساروی بود که مربی کروات اعتقاد داشت وی با انصراف از تحصیل، خود را مشمول خدمت سربازی کرده است تا بتواند در تراکتورسازی که دیگر از فصول بعد مجوز جذب سرباز را نداشت، بازی کند./yjc.ir
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.