پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احتمال محدودیت یک‌طرفه جاده ساری – کیاسر تا 26 فروردین

0

علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده و تا ساعت 6 صبح روز یک‌شنبه 26 فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت، افزود: در محور کیاسر درصورت افزایش حجم خودروها محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: باتوجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی شاهد تردد موتورسیکلت و همچنین باتوجه به فصل کشاورزی شاهد تردد ماشین‌آلات کشاورزی در راه‌های مازندران هستیم که باید بدانند رعایت قوانین برای تمامی رانندگان ضروری است.

وی ادامه داد:  تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز گذشته و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 23، جمعه 24 و شنبه 24 فروردین ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اشاره به اینکه محورهای هراز و کندوان روز شنبه 25 فروردین ماه امسال یک‌طرفه خواهند شد، اضافه کرد: تردد انواع تریلی از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

وی در پایان گفت: باتوجه به شرایط عادی تردد در محورهای استان شاهد سرعت بالای برخی رانندگان هستیم که لازم است از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.