پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیت‌الله جوادی آملی: برکات طبیعی مازندران برای توسعه استان به‌کارگیری شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،استاندار مازندران و هیئت همراه با حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا با آیت‌الله جوادی آملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله جوادی آملی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات مازندران گفت: مازندران به لطف الهی دارای امنیت مناسب و برکات الهی فراوان است و به واسطه حضور شخصیت‌ها و علمای برجسته حوزوی و دانشگاهی، فرهنگ مردم، در سطح بالایی قرار دارد که باید این ظرفیت‌ها و امکانات را مورد توجه جدی قرار داد و از آنها استفاده کرد.

وی افزود: مشکل اساسی ما این است که باور نداریم انسان، موجودی ابدی است، اگر مسئولان بیت‌المال باور داشته باشند که با مرگ از پوست به در می آیند و بعد از مرگ باید پاسخگوی اعمال و اقدامات خود باشند ممکن نیست بیراهه بروند.

آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: خداوند تاکید می‌کند که همه موجودات از حلال گوشت گرفته تا حرام گوشت همه عائله من هستند و نزد من روزی دارند با این وجود برخی حیوانات مانند موش به فکر ذخیره کردن هستند و برخی دیگر مانند مرغان مهاجر هزاران کیلومتر پرواز می‌کنند و به رزق و روزی که برای آنها تعیین شده می‌رسند ما نیز می‌توانیم مانند آن پرندگان مهاجر آزادمنشانه زندگی کنیم و این راه باز است.

وی تاکید کرد: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که اختلاف یک بیماری بدخیم است که ثمری جز ویرانی برای جامعه ندارد و دنیا و آخرت انسان را تهدید می‌کند لذا باید با توجه به سرمایه‌های فراوانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است با همدلی امور را به پیش ببریم.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در سخنانی وفاق و همدلی را مهم‌ترین عامل برطرف کردن مشکلات مازندران ذکر کرد و گزارشی از اهداف و برنامه‌های خود در جهت برطرف کردن مشکلات استان مازندران و توسعه اقتصادی این استان ارائه داد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.