پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آب‌گرفتگی معابر شهرهای مرکزی مازندران و آماده‌باش شهرداران

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران باران شدید اکثر خیابان‌ها در قائم‌شهر را دچار آب‌گرفتگی کرده که نیروهای امدادی شهرداری با همت خود در حال هدایت آب‌های سطحی هستند.

رستم‌پور شهردار قائم‌شهر از شهروندان خواست به علائم و اخطارهای نیروهای شهرداری به‌ویژه در زیرگذرها توجه کنند و از آنان خواست تا با حفظ خونسردی از تردد غیرضروری در خیابان‌ها اجتناب کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران بیشترین بارش گزارش‌شده از ایستگاه‌های هواشناسی مازندران در جمعه 13 مهر97 از ساعت 14 تا 19 مربوط به رامسر، گلوگاه، ساری، بابلسر و دشت‌ناز به‌ترتیب با 126، 92، 76 و 75 میلی‌متر بوده و بیشترین باد از آمل و دشت‌ناز با سرعت حدود 90 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. در حال حاضر فعالیت این سامانه همراه با رگبار و رعد و برق کماکان ادامه دارد و از فردا صبح از شدت آن کاسته می‌شود.

مرگ یک نفر بر اثر برق‌گرفتگی در بهشهر

از بهشهر نیز خبر رسیده است جوان 27ساله ترکمن در روستای امام‌ده بهشهر بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.

در غرب مازندران و در رامسر نیز ارسلان نعمتی بخشدار مرکزی رامسر با بیان اینکه در حال هدایت لودرها جهت برطرف کردن آب‌گرفتگی راه‌ها و مناطق روستایی است گفت: تیم مدیریت بحران حوزه روستایی در سطح روستاها حضور دارد و با تمام امکانات در حال رفع مشکل آبگرفتگی مناطق مختلف روستایی هستیم.

وی افزود: شریان‌های اصلی روستایی باز است اما رانندگان باید در مسیرهای روستایی احتیاط بیشتری داشته باشند. از عموم مردم تقاضا می‌شود به‌هنگام بحران با تیم‌هایی که در حال برطرف کردن مشکل هستند همراهی لازم را داشته باشند و پس از برطرف شدن بحران نسبت به کمبودها مطالبات و انتقادات لازم را ارائه دهند.

 /ح*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.