پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلریزان جامعه ورزشی مازندران برای سیل زدگان

0

به گزارش خبرنگار مهر، گلریزان جامعه ورزشی مازندران یکشنبه شب با در آمل برگزار شد و در این مراسم برنامه ویژه گلریزان جامعه ورزش مازندران برای مردم آسیب دیده در سیل با میدانداری ” علیرضا ارجین ” باستانی کار و دارنده چندین نشان قهرمانی جهان و آسیا در گود زورخانه ” شهید جبرئیل نیاکی آمل ” برگزار شد.

دراین گلریزان، قهرمانان و پهلوانان نامی و سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و دیگر اقشار مردم و ورزشکاران حضور داشتند.

فعالان و دست اندرکاران ورزش مازندران، به ویژه شهرستان آمل که صنف اتحادیه قصابان این شهرستان نیز مشارکت داشتند، حدود ۴۲۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای کمک به سیل زدگان کشور جمع آوری و تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان آمل شد.

گلریزان ورزشکاران ادامه دارد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این آئین از اقدام ارزشمند دست اندرکاران این اقدام ارزشی و ورزشی قدردانی کرد و گفت: از زمان وقوع سیل ویرانگر در استان‌های غربی وشمالی کشور، تاکنون گلریزان با میدانداری ورزشکاران در استان‌های تهران، کرمانشاه، همدان و مازندران برگزار شده است.

سردار داود آذرنوش افزود: این اقدام جوانمردانه و پهلوانی که در خون و رگ ورزشکاران ایرانی درجریان هست، تا حدود ۲ ماه آینده وبه ترتیب در دیگر استان‌های کشور نیز ادامه خواهد داشت.

وی، هدف از این اقدام را همبستگی و همراهی بالای جامعه ورزش کشور با همکاری فدراسیون‌ها و هیئت ورزشی استان‌ها و دیگر اقشار مردم در حمایت از هموطنان سیل زده بیان کرد و یادآورشد، این امید هست که با مشارکت جامعه ورزشکاران وجمع آوری کمک‌های مورد نیاز خانواده‌های سیل زده، بخشی از کم وکاستی های آن در تأمین مایحتاج اولیه زندگی تأمین شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.