پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کار آواربرداری مسجد جامع ساری آغاز شد

0

مهدی عبوری در حاشیه بازدید شب گذشته خود از عملیات اطفای حریق مسجد جامع ساری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: وسعت آتش سوزی مسجد جامع ساری گسترده بوده و کل شبستان‌های مسجد در آتش سوخت.

وی افزود: نخستین تماس با آتش نشانی ساری جهت اطفای حریق در ساعت 19 و 26 دقیقه و 42 ثانیه توسط شماره  0343***0911 صورت گرفته و  اولین خودرو بلافاصله از ایستگاه 01  (111 و 113)  اعزام شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه زمان رسیدن نخستین خودرو تقریباً 4 دقیقه پس از تماس و در ساعت  19 و 30 دقیقه و 38 ثانیه بوده است، تصریح کرد: تعداد 13 خودرو از سوی آتش نشانی ساری و 10 خودرو از شهرهای همجوار به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: 6 خودرو از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری نیز به محل حادثه اعزام شده است؛ همچنین جهت کمک به عملیات اطفا، از شهرهای قائم‌شهر، بابل،نکا، سورک، گلوگاه،آمل، ارطه و بهشهر گروه‌ها و تجهیزاتی ارسال شده است.

عبوری با بیان اینکه حدود 200 آتش نشان در عملیات اطفای حریق مسجد جامع ساری مشارکت داشتند، گفت: با توجه به وصل بودن سقف خانه‌ها و مغازه‌های اطراف به مسجد جامع ساری، آنچه باید مورد توجه قرار گیرد جلوگیری از گسترش آتش سوزی به خانه‌ها و مغازه های اطراف و مهار آتش در خود مسجد بوده است.

شهردار ساری با اشاره به پایان عملیات اطفای و لکه‌گیری آتش مسجد جامع ساری اظهار داشت: کار آواربرداری از سوی کارکنان سازمان پسماند شهرداری آغاز شده ولی نیروهای آتش نشانی جهت جلوگیری از زبانه مجدد آتش در مسجد جامع ساری مستقر هستند.

 /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.