پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هنرمند چهاردانگه ای به شاخ آفریقا سفر کرد/ اجرای فیزیکال سولو در تونس

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه بین المللی، به مهر گفت: از شامگاه جمعه ۱۶ آذر به کشور تونس در شمالی‌ترین نقطه قاره آفریقا که به «شاخ آفریقا» معروف است، سفر کرده‌ام تا در فستیوال جهانی «کارتاژ» حاضر شوم.

وی ادامه داد: قرار است در این فستیوال یک اجرای فیزیکال سولو داشته باشم و همچنین ورک شاپ نیز برگزار کنم. در این فستیوال گروه های کشورهای مختلفی نظیر مکزیک، برزیل، کانادا، چین، هند، مراکش، مصر، ایتالیا، فرانسه، صربستان، لبنان و امارات حضور دارند.

خاسب در بخش دیگری از سخنان خود درباره برگزاری دوره جدید «آکادمی حرکت» و همچنین برگزاری نخستین فستیوال «هنر حرکت»، توضیح داد: سال ها در بخش آموزش هنر ناب تئاتر با دانشجویان مستعد و هنرجویان خلاق مختلف در ارتباط و همکاری هستم و طی چند سال گذشته با عزیزان بسیاری در استان های کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اصفهان، شیراز، یزد، بوشهر، خراسان رضوی، مرکزی، گیلان و مازندران قدم های محکمی برای این خانواده جوان برداشته ایم و اتفاق های تأثیرگذار و ماندگاری در پیش است.

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» در پایان تأکید کرد: قرار است زمستان سال جاری دور جدید «آکادمی حرکت» را آغاز کنیم. همچنین فراخوان نخستین فستیوال «هنر حرکت» را به زودی منتشر خواهیم کرد. در فضای اصلی زندگی ام که طبیعت میانکاله مشغول کار و تمرین برای تولید اثر جدید «بدن دیوانه» هستیم که امیدوارم برای سال جدید به اجرا دربیاید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.