پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسؤولان با همکاری به گونه ای عمل کنند که شیرینی این اقدام به کام مردم تلخ نشود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: عباسعلی رضایی صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری مرکز استان اظهار کرد: دشمن امروز از هر زمان دیگری با شدت بیشتری وارد عمل شده و اقتصاد را نشانه گرفته است و با توجه به تحریم اقتصادی که ایجاد کرده اگر هوشیار نباشیم شاید با مشکل مواجه شویم.

وی افزود: برای هر حیله دشمن باید راهکاری بیندیشیم زیرا ثابت کردیم در 40 سال اخیر هر خوابی که دشمن برای ما دیده و هر تحریمی که ایجاد کرده با حضور ملت و مسؤولان نقشه های آنها نقش بر آب و پاسخی درخور اقدامات آنها داده شده است.

فرماندار ساری گفت: دشمن روی بحث معیشت مردم انگشت گذاشته و در این شرایط باید ظرافت و حساسیت ما در کارها بیشتر باشد، مقام معظم رهبری در 24 تیرماه سخنان ارزشمندی را بیان داشتند و اعلام کردند که برای مقابله با مشکلات باید کار مجاهدانه و ایثارگرانه انجام دهیم.

وی تاکید کرد: امروز همان روحیه جهادی دوران جنگ تحمیلی باید در مسوولان باشد و تقویت شود، مسوولان باید از میزها دور شوند و به دل مردم بروند و با کار میدانی به جستجو و رفع مشکلات آنها بپردازند.

رضایی با بیان اینکه لازمه کار مدیریتی این است که همه کارها را با برنامه پیش ببریم، افزود: با تعدد پروژه ها موافق نیستم، باید پروژه های نیمه‌کاره و زخمی را تمام و آنها را بر مبنای اعتبارات به هنگام و به روز کنیم.

فرماندار ساری با اشاره به اقدام خوب دولت در گازرسانی چهاردانگه و دودانگه اظهار کرد: توقع این است که مسؤولان ادارات با همکاری و هماهنگی یکدیگر و زمانبندی کارها به گونه ای عمل کنند که شیرینی این اقدام به کام مردم تلخ نشود.

وی گفت: مردم ولی نعمت ما هستند، نباید از گلایه‌ها و انتقادات مردم ناراحت شویم؛ باید در کنار آنها بوده و خدمت‌رسان باشیم.

رضایی خطاب به مدیران بیان کرد: فقط سه‌شنبه‌ها را به مردم اختصاص ندهید ضمن اینکه تاکید داریم مدیران شهرستانی باید روزهای سه‌شنبه در ادارات حضور داشته باشند حتی اگر در جلسه استانی دعوت باشند.

رئیس شورای اداری ساری ادامه داد: در روزهای دیگر نیز با بازدید میدانی برای حل مشکلات مردم نسخه بپیچید، با مردم حرف بزنید و خدمات دولت را بیان و ضعف‌ها را نیز اعلام، بررسی و برطرف کنید.

نماینده عالی دولت در ساری با اشاره به حضور به موقع آتش‌نشانان در جریان آتش‌سوزی مسجد جامع بیان کرد: حضور مسؤولان خوب بود و به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز اعلام شده است که ضمن رعایت اصول فنی و معماری میراثی در بازسازی، مرمت یا احیای آن تلاش شود.

رضایی درباره ساماندهی طرح دریای ساری گفت: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید طوری باشد که کمترین مشکل را در طرح‌ها داشته و به ویژه اینکه امیدواریم هیچ غریقی نداشته باشیم.

فرماندار ساری از حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خواست تا کنترل بازار را بیش از گذشته در دست داشته باشند تا شاهد لجام گسیختگی بازار و منابع نباشیم.

به گزارش فارس، در پایان جلسه شورای اداری ساری مسؤولان جدید برق جنوب ساری، فرمانده سپاه، بسیج ادارات و شعبات تامین اجتماعی 1 و 2 ساری معارفه شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.