پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط سبز ایران محصور در زباله

0

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به عقب ماندگی استان در حوزه زباله نسبت به سایر استان ها گفت: نصب زباله سوز، بهترین راه حل رفع مشکل زباله در مازندران است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، مجید حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات پیش رو در زمینه دفع و جمع آوری زباله اظهار کرد: یکی از اولویت های استاندار موضوع پسماندها و زباله است.

وی با اشاره به این که برخی از شهرهای مازندران در زمینه زباله با پیشرفت خوبی همراه بوده‌اند، خاطرنشان کرد: نوشهر و ساری از جمله شهرهایی بودند که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند، همچنین در آمل موانعی بر سر راه مکان استقرار زباله وجود داشت که در حال رفع شدن است.

حسین زادگان با بیان این که در حوزه زباله و دفع آن جز استان های عقب مانده هستیم تصریح کرد: در تمامی سطوح مدیریتی باید توجه ویژه ای نسبت به این موضوع شود؛ البته برای چگونگی دفع زباله در چند ماه گذشته با همکاری مسئولان شتاب خوبی صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: با توجه به شرایط خاص مازندران، در حال حاضر بهترین راه برای رفع مشکل زباله، نصب دستگاه زباله سوز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.