پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تذکر امام جمعه چهاردانگه به مدیرکل آموزش و پرورش در مورد وضعیت مدارس چهاردانگه+فایل صوتی

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امام جمعه بخش چهاردانگه امروز جمعه 7 دیماه 97 در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بخش چهاردانگه در مورد وضعیت مدارس بخش چهاردانگه به مدیرکل آموزش و پرورش استان تذکر جدی داد.

حجت الاسلام تیموری با ابراز ناراحتی از وضعیت مدارس به ویژه دهستان پشتکوه گفت: متاسفانه در برخی از مدارس این دهستان امکانات و تجهیزات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی وجود ندارد و دانش آموزان برای این موضوع به منازلشان که از مدرسه دور هم هست می روند.

امام جمعه بخش چهاردانگه گفت: با وجود این مشکلات می بینیم که همین دانش آموزان با این وضعیت رفاهی مدارس بهترین نتایج و نمرات را در امتحانات و کنکور به دست می آورند که این موضوع نشان از همت و تلاش و نبوغ دانش آموزان و زحمت و تلاش معلمان و مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش بخش چهاردانگه دارد.

لازم به ذکر است که عسکری نیکزاد، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با همراهی مهدی عابدی، معاون پشتیبانی، ابراهیمی، مشاور و مدیر دفتر، نوربخش، رئیس اداره امور اداری و طالبی، رئیس اداره روابط عمومی 22 آذرماه امسال از منطقه چهاردانگه بازدید کرده بودند. ( لینک خبر )

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.