پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برف پاییزی میهمان مردم مازندران می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی هواشناسی مازندران، محمد رضا رضوی اظهار داشت: از روز جمعه 13 مهر بارش بصورت رگبار و  رعدوبرق ابتدا از سمت غرب استان شروع و به تدریج تا عصر جمعه مناطق مرکزی و شرقی استان رو در بر می‌گیرد.

وی افزود: از عصر جمعه تا پایان روز شنبه شاهد تشدید بارش باران، رعدو برق و  وزش باد شدید در مازندران خواهیم بود. دریای مازندران از روز جمعه مواج و از عصر جمعه تا پایان وقت شنبه طوفانی خواهد بود. طی روزهای جمعه و شنبه، دمای هوا به شدت کاهش یافته و روز شنبه بارش در مناطق مرتفع کوهستانی بصورت برف پیش‌بینی می‌شود.

رضوی با بیان اینکه آب‌گرفتگی معابر عمومی در سطح شهرهای مازندران، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در روزهای آینده پیش بینی خواهد شد، گفت:

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها حداکثر تا اوایل صبح جمعه نسبت به پاکسازی کانال‌های هدایت آب در سطح شهر اقدام کنند و همچنین لایروبی و پاکسازی رودخانه‌ها و مسیل‌ها ضروری‌ است، افزود: کشاورزان تا پایان روز پنج‌شنبه نسبت به برداشت مزارع برنج رتون رسیده اقدام کنند.

رضوی با بیان اینکه روز شنبه مناطق کوهستانی مازندران شاهد بارش برف خواهد بود، گفت: دمای هوای مازندران تا 12 درجه کاهش خواهد یافت، گفت: دریای خزر جمعه و شنبه هفته طوفانی خواهد بود.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.