پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

«بازگشت از قیامت» به نمایشگاه بین المللی کتاب رسید

0

میترا متاجی نویسنده و مدیر انتشارات ناسنگ نوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور این انتشارات به عنوان تنها انتشارات غرب مازندران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار داشت: “انتشارات ناسنگ” با تلاش‌هایی که داشت توانست غرفه‌ای شماره ۷ در راهروی ۵ در اختیار داشته باشد.

وی گفت: انتشارات ناسنگ ۱۳۰ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات فارسی (شعر، رمان، زندگینامه نویسی، نقد و تفسیر – ادبیات بومی و منطقه‌ای مازندران، زبان شناسی، فرهنگ وهنر، تاریخ، دائرةالمعارف، ادیان و حقوق را در سی و دومین نمایشگاه بین المللی عرضه می‌کند.

متاجی در خصوص کتاب بازگشت از قیامت گفت: کتاب “بازگشت از قیامت” چاپ شده انتشارات ناسنگ نیست ولی بخاطر آشنایی با نویسنده این کتاب که از پیشکسوتان شناخته شده عرصه رسانه و نویسنده مازندران و غرب استان است با خودم به تهران آورده‌ام.

وی افزود: ازآثار منتشر شده رسولی عمارلویی سقوط ۵۷، قیام، دانش‌آموز تنبل، قصه‌های عمو، مناجات بی بی، و بازگشت از قیامت را می‌توان برشمر د و وی کتاب‌های دیگری به نام «معلم مدرسه» و مجموعه شعر «پای خورشید» را آماده چاپ دارد. که به زودی وارد بازار نشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.