پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح کارخانه زباله‌سوز ساری، در نیمه نخست سال ۹۶ صورت می‌گیرد

0

پایگاه خبری چهاردانگه: علی نبیان درباره پیگیری برای کارخانه زباله‌سوز در استان، اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به مازندران بحث تأمین اعتبار دو کارخانه زباله‌سوز نوشهر و ساری در برنامه کاری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات احداث کارخانه نوشهر از محل سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این منطقه بود که تأمین شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر برای احداث کارخانه زباله‌سوز در اختیار شهرداری قرار گرفت.

این مسؤول با اعلام اینکه احداث دو کارخانه زباله‌سوز در استان با یک سرعت مناسبی در حال انجام است، افزود: در نیمه‌نخست سال ۹۶ دو پروژه زباله‌سوز مازندران به بهره‌برداری می‎رسد.

نبیان اضافه کرد: برای مجموع کمپوست تنکابن از دفتر مقام معظم رهبری اعتبارات مناسبی اختصاص پیدا کرد که در مرحله تعیین پیمانکار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای انعقاد قرارداد این مجموعه در دستور کار است و با اتمام این چند پروژه بخش مهمی از طرح ساماندهی زباله‌سوز در مازندران به اتمام می‎رسد.

معاون عمرانی استاندار مازندران یادآور شد: برای شهرداری بابل و نور نیز اعتباری از محل سفر دولت اختصاص پیدا کرد که با پیگیری در دست اقدام تلاش داریم که این منابع جذب شود.

نبیان در پاسخ به سؤال فارس که چه ضمانت اجرایی برای تکمیل این پروژه می‎توانید به مردم بدهید،گفت: با توجه به تأمین منابعی که دولت انجام داد و عدم وجود مشکل مالی این موضوع در اجرا پیگیری می‎شود و در روند اجرایی هم تلاش داریم که مشکلات و موانع را برطرف کنیم./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.